Κυριακή 29 Μαΐου 2011

ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ Racing karts


Η ιστορία του Ελληνικού Καρτ.

Το κάρτ ξεκίνησε στην ελλάδα την δεκαετία 1970-1980 και οι πρώτοι αγώνες έγιναν σε αυτοσχέδιες πίστες μέσα στις κατασκηνώσεις του Αγ. Ανδρέα !

Μια μικρή πίστα δημιουργήθηκε στη Βαρυμπόμπη και φιλοξένησε αντίστοιχους αγώνες ενω απο τα μέσα της δεκαετίας εκείνης, ξεκίνησε και η αγωνιστική λειτουργία της μητρόπολης του Ελληνικού κάρτ της περίφημης παλαιάς πίστας του Αγ Κοσμά (που όλοι θυμόμαστε απο τις Ελληνικές κωμωδίες της εποχής και την αείμνηστη Ρένα Βλαχοπούλου και τον Λάμπρο Κωνσταντάρα)
Στα τέλη της δεκαετίας του 70 (1978-79) λειτούργησαν οι νέες και εξαιρετικές για την εποχή τους πίστες του Νέου Ρυσίου της Θεσσαλονίκης (δίπλα στην νέα υπάρχουσα τώρα) και της Κατερίνης στην παραλία της πανέμορφης πόλης. Ακολούθησε μια περίοδος που το Αθηναικό κάρτ στερήθηκε των υπηρεσιών του Αγ κοσμά και τότε επανακαλλιεργήθηκε η λύση της αυτοσχέδιας πίστας, καθώς οι τότε φωστήρες της ΓΓΑ ξήλωσαν την πίστα στο Ελληνικο για να την κάνουν χώρο 'αθλησης της νεολαίας' σχέδιο που μετά απο λίγα χρόνια ναυάγησε...
Οι αυτοσχέδιες πίστες δημιουργήθηκαν στο πάρκιγκ της Ραφήνας δίπλα στο λιμάνι και στο Ολυμπιακό Στάδιο στο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων!
Παράλληλα ξεκίνησε η λειτουργία μιας νέας πίστας στη Λάρισα στη θέση Κουλούρη και περί τα μέσα του 1987 δημιουργήθηκε η σύγχρονη για την εποχή περίφημη τότε πίστα του Ασπροπύργου.
Γύρω στο 1994 ένας επιχειρηματίας που επαναπατρίστηκε απο την Γερμανία αποφάσισε να φτιάξει μια νέα επιχείρηση στην Καλαμάτα με αποτέλεσμα την ιστορική πίστα San Nikolas.
H μικρή αυτή ιστορία ολοκληρώνεται την περίοδο που ο Γιώργος Δρακόπουλος σχεδιάζει και ξεκινά την πρώτη πίστα των Αφιδνών αλλα ένα μπουρίνι ξαφνικό, την έστειλε στο παρακείμενο ρέμα για να τη δούμε να λειτουργεί με νέο σχέδιο και ιδιοκτήτες στα τέλη της δεκαετίας του 90 με τη σημερινή της μορφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου