Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Bugatti Veyron Motor W16 Turbo

Bugatti Veyron Grand Sport 
Bugatti Veyron Super Sport. Η ιπποδύναμη του 
αυτοκινήτου έχει φτάσει στους 1200ps και η ροπή στα 153.1kg.m και όπως καταλαβαίνει κανείς η Bugatti Veyron Super Sport φτιάχτηκε ώστε να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο.

Η αύξηση της ιπποδύναμης επετεύχθη χάρη σε μεγαλύτερα τούρμπο και ιντερκούλερ και μερικές βελτιώσεις στον κινητήρα. Παράλληλα, ενισχύθηκε και το πλαίσιο, ενώ τοποθετήθηκαν διαφορετικές αναρτήσεις με μεγαλύτερη διαδρομή ώστε να αντέχουν τις δυνάμεις που ασκούνται και αγγίζουν τα 1.4G.

Για να επιβεβαιωθεί αυτό μάλιστα η εταιρεία έδωσε το αυτοκίνητο στον επίσημο δοκιμαστή της, Pierre Henri Raphanel και τον έστειλε στην οβάλ πίστα δοκιμών της VW, την Ehra-Lessian. Εκεί, παρόντες ήταν οι υπεύθυνοι των ρεκόρ Guinness καθώς και τεχνικοί του οργανισμού TUV, ώστε να πιστοποιήσουν το ρεκόρ ταχύτητας που ήθελαν από την Bugatti να σημειώσουν.

O Raphanel έκανε αρκετούς γύρους και οι υψηλότερες ταχύτητες που σημείωσε η Bugatti Veyron Super Sport ήταν τα 427.9km/h και τα 434.2km/h. Έτσι, η μέση τιμή οριστικοποιήθηκε στα 430.9km/h και αυτό είναι ασφαλώς νέο ρεκόρ ταχύτητας από αυτοκίνητο παραγωγής.

30 Bugatti Veyron Super Sport θα κατασκευαστούν με τις 5 πρώτες, ανάμεσα στις οποίες θα είναι και το αυτοκίνητο που σημείωσε το ρεκόρ, να περιορίζονται στα 415km/h ώστε να προστατεύονται τα ελαστικά τους. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στο Pebble Beach τον Αύγουστο και όπως είναι φυσικό η τιμή του αναμένεται να είναι ανάλογη των δυνατοτήτων του.

Στο μεταξύ πάντως ενδιαφέρουσα ήταν και η μίνι συνέντευξη που έδωσε ο Pierre Henri Raphanel σχετικά με το ρεκόρ ταχύτητας της Bugatti Veyron Super Sport. Ο Γάλλος, πρώην πιλότος της F1 και των ιαπωνικών αυτοκινήτων τουρισμού, εξήγησε πως το να κινείσαι σε αυτές τις ταχύτητες και να αναζητάς το ρεκόρ ταχύτητας πάνω στη Γη είναι μια πνευματική άσκηση περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

Περιέγραψε τις στιγμές που κινούταν με 430km/h ως αγχωτικές καθώς ο έλεγχος του αυτοκινήτου σε αυτά τα επίπεδα ταχύτητας είναι πολύ μικρότερος σε σχέση με τα 380km/h(!), ενώ τονίζει τις δυσκολίες που υπήρχαν στο να κινηθεί ανάποδα με τη φορά της πίστας, κάτι που έπρεπε να γίνει για να πιστοποιηθεί το ρεκόρ. Η φορά της ασφάλτου και ο αέρας έπαιζαν το ρόλο τους και η επίτευξη της ταχύτητας στην ανάποδη κούρσα ήταν δυσκολότερη, ακριβώς για αυτό όπως χαρακτηριστικά είπε ο Raphanel άργησε κατά 300m να πέσει στα φρένα και κάπως έτσι κατάφερε να κερδίσει 1.6km/h περισσότερο, κάτι για το οποίο είναι υπερήφανος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου