Σάββατο, 23 Απριλίου 2011

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ μηχανή Subaru Boxer Turbo Diesel



Subaru,Boxer
Boxer Turbo Diesel
Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την ανανέωση του αειθαλούς μπόξερ κινητήρα της, ο οποίος πλέον αποδεικνύεται πιο οικονομικός διαθέτοντας συγχρόνως μικρά οφέλη και στην απόδοσή του.
Επί της ουσίας, πρόκειται για την τρίτη κατά σειρά γενιά των επίπεδων και 4κύλινδρων, ασφαλώς, βενζινοκινητήρων της Subaru, οι οποίοι και αποτελούν, μαζί με το σύστημα τετρακίνησης, το σήμα κατατεθέν των προϊόντων της. Πιο συγκεκριμένα, τόσο ο επίπεδος κινητήρας των 2,0 λίτρων, όσο και εκείνος των 2,5 διαθέτουν πλέον μικρότερη διάμετρο και μεγαλύτερη διαδρομή (από 92x75 σε 80x90 χλστ.) προκειμένου να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο τα χαρακτηριστικά καύσης αλλά και η ροπή στις μεσαίες και χαμηλές στροφές λειτουργίας. Επίσης, σύμφωνα με τα στοιχεία που η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα, οι τριβές που αναπτύσσονται στο εσωτερικό των κινητήρων μειώθηκαν κατά 30%, ενώ παράλληλα αυξήθηκε η σχέση συμπίεσης τους, από 10,2:1 σε 10,5:1. Ταυτόχρονα, παρά το γεγονός πως αμφότεροι οι κινητήρες εξακολουθούν να μην ενσωματώνουν κάποιο σύστημα άμεσου ψεκασμού του καυσίμου, χάρη στις παραπάνω «μετατροπές», αλλά και την προσθήκη συστήματος διπλού χρονισμού των βαλβίδων, που η Subaru ονομάζει Active Valve Control System, η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη πλέον έως και 10% κατά μέσο όρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου