Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2012

Ferrari FF

ferrari ff 2011
H νέα FF των 4.907 χλστ. είναι η πρώτη Ferrari παραγωγής με σύστημα τετρακίνησης (σ.σ.: η τετρακίνητη και κατασκευασμένη σε μόλις δύο αντίτυπα 408RM ουδέποτε πήρε το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής των Ιταλών), το οποίο η Ferrari ονόμασε 4RM.

 Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα, το οποίο, βάσει των επίσημων ισχυρισμών των δημιουργών του, ζυγίζει 50% λιγότερο σε σχέση με εκείνο των «συμβατικών» συστημάτων τετρακίνησης συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην διασφάλιση μιας κορυφαίας για το είδος κατανομής των μαζών ανάμεσα στους δύο άξονες (47/53 εμπρός/πίσω). Ωστόσο, πιο λεπτομερή στοιχεία επ’ αυτού, δεν έχουν ακόμα δει το φως της δημοσιότητας. Από εκεί και πέρα, η νέα FF είναι εφοδιασμένη -ασφαλώς- με την τελευταία γενιά των (αυτο)ρυθμιζόμενων αναρτήσεων της Ferrari (SCM3 είναι η κωδική της ονομασία), αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της μαγνητοροϊκής τεχνολογίας, καθώς βέβαια και με φρένα αποτελούμενα από κεραμικούς δίσκους.

 Την κίνηση στη νέα Ferrari FF εξασφαλίζει ένας ολοκαίνουργιος V12 κινητήρας 6.262 κ.εκ. με άμεσο ψεκασμό και ισχύ 660 ίππων στις 8.000 σ.α.λ., ο οποίος συνεργάζεται με ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δλ. καθώς και τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα. Παρά το γεγονός ότι ο νέος V12 είναι πιο ισχυρός σε σχέση με εκείνον της Scaglietti (βλ. 540 ίπποι, 5,75 λίτρα), αποδεικνύεται πιο οικονομικός, αλλά και λιγότερο επιβλαβής για το περιβάλλον, εκλύοντας στην ατμόσφαιρα για κάθε ένα χιλιόμετρο κίνησης 360 έναντι… 470 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου